علیرضا روزگار – خیلی آرومم

لوکس 3دا | دانلود اهنگ جدید

لوکس 3دا | دانلود اهنگ جدید

لوکس 3دا | دانلود اهنگ جدید

لوکس 3دا | دانلود اهنگ جدید

لوکس 3دا | دانلود اهنگ جدید
لوکس 3دا | دانلود اهنگ جدید
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
موضوعات وب
آمار
تبلیغات
با کانال مستر بیتکوین به درامد میلیونی برسید بدون سرمایه کاملا رایگان
علیرضا روزگار – خیلی آرومم

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای علیرضا روزگار به نام خیلی آرومم

 

DOWNLOAD 320

DOWNLOAD 128

 

lyric مـتــن تـرانـه:

با اون لبخند آرومت چه طوفانی به پا کردی

یه عمره با تو گشتم ، تازه فهمیدم چقد مَردی

نگاه کن لحظه هام بی تو همش درگیر تردیدن

سکوت لحظه ها بی تو به من حس بدی میدن

کنار تو دارم هر روز به این تقدیر میبالم

 

تو باشی خیلی آرومم، کنارت خیلی خوشحالم

کنار تو دارم هر روز به این تقدیر می بالم

تو باشی خیلی آرومم، کنارت خیلی خوشحالم

♫♫♫

حضور تو تو این روزا بهم حس غرور میده

از اون راهی که می رفتم از این برزخ عبور میده

تو اینقد مهربونی که نمیذاری ازت رد شم

تو اینقد خوبی که ،عشقم نمیتونم باهات بد شم

یه جورایی هوای تو بهم حس جنون میده

یه جوری عاشقم کردی که هرکی دیده فهمیده

یه جوری عاشقم کردی که مجنون پیش من هیچه

یه کاری کردی که هرشب صدام تو کوچه می پیچه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : پنج شنبه 10 بهمن 1392برچسب:,

با کانال مستر بیتکوین به درامد میلیونی برسید بدون سرمایه کاملا رایگان

مطالب تصادفی
ورود کاربران
لینکدونی
آرشیو مطالب
مترجم وب